Hoe kunt u bij ons bestellen?
U kunt bij ons op de volgende wijzen bestellen:
- Telefonisch: 0318-730 700
- Per mail: etiketten@kantoorspecialist.nl
- Via onze webshop: www.kantoorspecialist.nl (Professionele Etiketten vind je onder de categorie ''Kantoorartikelen)
Voor nieuwe klanten:
Stap 1: U kunt via de zoekbalk een artikel opzoeken. U kunt ook via de menubalk een product opzoeken. U geeft het aantal in. De producten die u wenst, plaatst u in de winkelmand.
Stap 2: Vul uw persoonlijke gegevens in. (indien u een nieuwe klant bent)
Stap 3: Geef aan of u op rekening wilt (indien u een bedrijf bent) of dat u met Ideal wenst te betalen
Stap 4: U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per mail
Voor bestaande klanten:
Stap 1: U kunt inloggen met uw emailadres. Het wachtwoord is het wachtwoord wat u zelf hebt ingegeven. Indien u dit vergeten bent, kunt u op wachtwoord vergeten klikken, u ontvangt dan een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Als u ingelogd bent, kunt u ook bij uw eerdere bestellingen kijken en in uw favorietenlijst.
Stap 2: U winkelt in onze shop. De producten die u wenst te bestellen, plaatst u in uw winkelmandje
Stap 3: Geef aan of u op rekening wilt (indien u een bedrijf bent) of dat u met Ideal wenst te betalen.
Stap 4: U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per mail